Місто і регіон

Електричка «Ніжин-Чернігів» обжилась рослинністю (Фото)

Електрички до Чернігова давно не радують пасажирів ні чистими вагонами, ні свіжим повітрям, ні, тим більше, достойними вбиральнями. Але тепер «до купи» додаються ще й водорослі, які поросли між склом і не дають милуватися хоча б дорогою.

Електричка «Ніжин-Чернігів» обжилась рослинністю (Фото)

З побаченого на фото відразу зрозуміло, що ганчірка давно не торкалася цього скла, хоча це пряме порушення санітарних правил. Щоб краще розуміти масштаби халатності — наведемо цитати з «Державних санітарних правил та норм, гігінічних норативів 09.02.1999 N 15»

«Зовнішня обмивка вагонів проводиться з періодичністю через 24-48 годин, що містить в собі обмивання та натирання (при наявності машин) кузовів, миття та протирання скла вікон та дверей, протирання дверного поруччя, очищення і миття перехідних площадок, миття східців. Зовнішня обмивка, сухе натирання вагонів здійснюється при ТО-2, ТО-3, ТР-1, ТР-2, ТР-3»

«При сезонних комісійних оглядах перед літніми та зимовими перевезеннями необхідно проводити:

— продування стислим повітрям вентиляційних каналів, електропечей салонів, шафів, горищ із усім обладнанням;

— очищення тамбурів, перехідних площадок, східців вагонів, кишень пневматичних дверей від снігу, льоду, бруду;

— сухе прибирання (підмітання підлог салонів, тамбурів);

— видалення сміття з сміттєзбірників;

— протирання ручок дверей, диванів миюче-дезінфікуючими засобами;

— миття стелі, стін, полиць, багажних полиць, віконних коробок, рам, карнизів, дверей, плафонів теплою водою з миюче-дезінфікуючими засобами та протирання скла вікон ганчірками, змоченими в рідині для очищення вікон;

— миття підлог салонів, тамбурів (службових приміщень) гарячою водою з миючими засобами;

— протирання сидінь і спинок диванів теплою водою з миюче-дезінфікуючими засобами;

— прибирання та дезінфекція туалетів».

Згідно з даними правилами, перед початком літнього сезону проблему повинні були помітити працівники електропоїзду і, відповідно, ліквідувати її.

Однозначно, пасажири вже зробили свої висновки стосовно того, як керівництво «Укрзалізниці» турбується про своїх клієнтів. Ми ж залишаємо право відповідальних за стан чистоти в вагонах даного електропоїзду прокоментувати ситуацію за бажанням.

всі новини міста Ніжин та регіону

всі новини Україна і світ

Джерело: Уездные новости

Схожі статті

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Facebook