Місто і регіон

Доки знак «Зупинка заборонена» буде не аргументом для ніжинських водіїв? | Ніжин

В Україні 80% порушень ПДР пов’язані саме із паркуванням у недозволених для цього місцях. Чому цифра така велика? З одного боку водії, яким гостро не вистачає паркувальних майданчиків з іншого боку пішоходи, машини спецслужб і законодавчі  акти.

Подібна проблема існує і в Ніжині. Особливу увагу привертає Площа ім. І.Франка в нічний час. Біля будинку міськвиконкому стоїть знак «Зупинка заборонена», проте, цілодобово там зупиняється транспорт ця і “традиція” залишається непорушною десятиліттями. Ситуація біля кафе «Фреш», що також є і зупинкою громадського транспорту не краща, адже  кожного вечора тут можна побачити велику кількість машин, які порушують ПДР.

(фото з соцмереж)

Яка зараз ситуація з порушенням правил паркування в Ніжині ми запитали у представника Ніжинського відділу поліції Інни Музиченко: «Наразі вирішення даної проблеми у нас одне – це патрулювання силами служб реагування патрульної поліції. Автомобільний патруль щоночі патрулює район площі. У випадку виявлення порушень складається протокол разом з порушником ПДР. Нажаль, для патрулювання міста у нас лише один наряд і чекати біля кожної машини водія для складення протоколу просто немає змоги. Питання про евакуацію автотранспортного засобу при порушенні правил паркування, нажаль, ще не до кінця вирішено на державному рівні. Тому поки не буде достатньої кількості сил і засобів для встановлення стаціонарного патруля в місцях де виявлено найбільше порушення правил паркування і поки законодавчо не врегулюється ситуація за прикладом зарубіжних країн ми не зможемо вагомо вплинути на ситуацію».

 

Водії мають своє бачення цієї ситуації: паркувальних місць в центрі міста практично немає, працювати потрібно, а площа це скупчення потенційних клієнтів, як то кажуть: «Всі дороги йдуть через площу».

Можна без кінця шукати винного і звинувачувати один одного, але проблема від цього не вирішиться.

 

Хочеться наголосити, що найближчим часом рада готується прийняти нові правила паркування, де передбачила дуже багато “сюрпризів” для порушників.

Щоб уникнути масового і безпідставного затримання автомобілів, у законопроекті прописали виключний перелік ситуацій, коли інспектор має право евакуювати машину. Це відбуватиметься лише тоді, коли припарковане авто суттєво перешкоджає дорожньому руху або створює загрозу безпеці руху.

Під цим формулюванням депутати розуміють наступні ситуації:

 

1) авто залишене на проїзній частині у два і більше ряди;

2) авто запарковане у заборонених місцях:

а) на залізничних переїздах;

б) на трамвайних коліях;

в) на естакаді, мості, шляхопроводі чи під ним, або у тунелі;

г) на пішохідному переході чи ближче 10 м від нього з обох боків;

ґ) ближче 10 м від краю перехрестя;

д) ближче 30 м з обох боків від зупинки громадського транспорту;

е) ближче 10 м від місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання;

є) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду;

ж) на проїзній частині, якщо для об’їзду авто залишається смуга менше 3 метрів дороги;

з) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз’їзд або об’їзд машини, що зупинилася;

3) авто робить неможливим рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів, в тому числі інвалідів та людей із дитячими візками;

4) авто стоїть так, що блокує проїзд по двох або більше смугах руху.

Коли власник машини не знайде її там, де залишив, то муситиме звернутись в МВС чи до інспектора. Там йому повідомлять, де його авто, який він має сплатити штраф за неправильну паркову, евакуацію та стоянку на спецмайданчику. Як тільки вся ця сума буде сплачена, авто повертатимуть його власнику.

Щоб евакуація машини не застала зненацька, водії можуть лишити у поліції свій телефон і електронну адресу. Туди інспектор буде зобов’язаний одразу надіслати повідомлення про затримання авто, якщо воно відбудеться.

Суму штрафу у законопроекті пропонується зафіксувати у 20-кратному розмірі від вартості однієї години парковки. У Києві, наприклад, це може бути від 100 до 200 гривень, залежно від району. Якщо оплата пройде у перші 10 днів, то на штраф надають знижку у 50%. Автори законопроекту кажуть, що таким чином штрафи не виростуть, а навпаки зменшаться. Якщо впродовж 30 днів штраф не буде сплачено, то інспектор накладає на нього пеню у розмірі 100%. Ще через 30 днів справа передається у Виконавчу службу для примусового стягнення оплати.

Лілія Журко

Джерело: Нежатин
09.11.2017

Схожі статті

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Facebook